دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

احتیاج به نوشتن!

سلام

خیلی دلم میخواد بنویسم...واقعا احتیاج دارم

فکرمیکردم خیلی وقتم میگیره

اما فعلا براش یه راهی پیدا کردم!ببینم جواب میده؟

توی ۶ماهه گذشته آنقدرررر اتفاق های جورواجور از سر گذروندم که دیگه آدم قبلی نیستم!

زندگی هم آنقدر رو دور تنده که فرصت نمیشه اتفاق های مهم قبلی ثبت کنم پس نوشته هام متناسب با حال ثبت میشه!  "it's for now"

فعلا یکی به من بگه تابستون چجوری گذشت و کِی مهر شد؟


نظرات 1 + ارسال نظر
سید حسین شنبه 1 مهر 1402 ساعت 20:04 http://hossein59

مثل میگ میگ
از مراسم خواستگاری بگیر تا حال و هوای محرم و صفر . استرس کلاس های دانشگاه
و کار و ... سرمو بلند کردم دیدم اول مهر

بله خیلی زود گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد