دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

این روزهای شلوغ

سلام!

ترم پیش فکرمیکردم اگه همه ی درس های اون ترم پاس کنم ترم بعد آسونتره! درسته اگه درسی مونده بود کار رو سختر میکرد ولی این ترمم سختی های خودشو داره یه جوره دیگه.

تنها درسی که دارم مخلوطی از ۴ تادرس لیسانسه + کمی اضافه تر....اون ۴تا درس لیسانس خودشون درسای سختی بودن و ترکیبشون باهم خیلی سم شده! و درس سنگین و غولی ساخته که پاس کردن‌اش با یه نمره معمولی برنامه ریزی و وقت گذاشتن و درس خوندنِ درست میخواد!

دوتا گروه آزمایشگاه گرفتم تدریس کنم!تجربه خیلی خوب و جالبیه!تا حالا که ۳جلسه گذشته دوست داشتم هرچند همه ی محاسباتم بهم خورده و خیلی بیشتر از اونچه که فکر میکردم ازم وقت و انرژی میگیره!

از طرف دیگه پروپوزال که حدود ۲ماه دیگه وقت داره و من که هنوز هیچ کاری نکردم!و استادم که پی کارای خودشه و نمیگه کجایی چیکار میکنی؟و....

خلاصه که خیلی سرم شلوغ شده ولی اینجور شلوغیا رو دوست دارم:))


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد