دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

امتحان

این هفته هرروز امتحان دارم جدا از پرسش های کلاسی که هر معلمی داره و اصلا به حرفای بچه ها توجه نمیکنه.... (بخدا شرمنده میکنن مارو از بس تمام حواسشون اینه ببینن ما چی میگیم.)

امسال خیلی تصمیم های مهم برای زندگیم  گرفتم  تا  حالا  هم با پشتکار انجامشون دادم بعضی موقع ها یه کوچولو فقط یکم خسته میشم اما نمیذارم.....خداییش دارم تموم تلاشمو  میکنم فقط ....ایمانم کمه هنوز در عمل به واجبات لنگ میزنم  هنوز ارادم ضعیفه و هیچ راه حلی پیدا نکردم....


نظرات 1 + ارسال نظر
مترسنج دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 15:23 http://www.dar300metri.blogsky.com/

اوضاع همه همینطوره و فقط به درس مربوط نیس... تا اخر عمر همراه ادمه...
جمله اخر رو هیچوقت تکرار نکن چون خود فریبیه! هر کسی اگه منصف باشه و به وقایع زندگی خودش دقیقتر نگاه کنه یه نقاط مثبتی میبینه که براحتی این جمله اخر رو رد میکنه...
منتظر خبرای خوبتونم

ممنونم، بله ارادست دیگه بعضی موقع ها کنترلش از دست آدم خارج میشه...
انشاالله که اتفاق های خوبی بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد