دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

یه جای مطمئن برای سفارش کتاب

سلاااام

کتابای خودمم امروز رسیدن.

همیشه کتاب جدید که میخرم یا میرسه دستم دلم میخواد زودی شروع کنم به خوندن.

گفتم با عکس میام نشد...

حالا این معرفیِ بدونِ عکس رو پذیرا باشید تا سرفصت با عکسای قشنگ بیام

من کتابا رو از سایت پاتوق کتاب فردا https://bookroom.ir/ خریدم. اول کتابی که میخواین رو سفارش میدین بعد مینویسه براتون که بهتره صبر کنین پیامک تایید ثبت سفارش براتون بیاد بعد هزینه کتاب پرداخت کنین. از سفارشِ کتاب و تایید و پرداخت تا ارسالشون و حتی شماره مرسوله رو هم براتون پیامک میکنن.قشنگ مرحله به مرحله...

یه سری کتاباشونم تخفیف داره، هم کتابای خود من و هم کتابایی که برای مامان سفارش دادم جزو تخفیف دارها بود.

شبیه این پستای تبلیغی اینستا شد

همین دیگه

خوش باشید

شب بخیر

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستش چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 04:03

سلام گلی میشناسی ؟
مهم نیس زیاد که منو یادت باشه چون یه مدت رمزی بودی به گمانم نبودی طبیعیه فراموش کردن آدما خصوصا منو که هیچ وقت باید و شاید نیستم !
خوبی گلی؟

سلام عزیزم
آره بابا مگه میشه یادم بره،درسته کلی وقت نبودم ولی یادم هست
ممنون که هنوز وبمو میخونی
منم خیلی نبودم اشکالی نداره
قربانت تو چطورری؟
راستش دفعه قبل که کامنت گذاشته بودی اومدم وبت اما نشد کامنت بذارم...

پرستش شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 22:13 http://Parastesh18.blog.ir/

فدات دختر مهربون مهم نیست مهم خوب بودنتونه

عزیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد