دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

شمارش معکوس تا پایان سال

سلاااام

سلام یک عدد فرد رها شده از امتحانات می خونید در حالی  که لم داده کنار شوفاژ و داره تایپ میکنه.

خلاصه که بسیار خرسندم از اینکه 99درصد کارشناسی هم تموم شد:)) و امیدوارم واحد های باقیمونده هم به خوبی تموم بشن.

نمره 3 تا از درس هام اعلام شدن و فعلا معدلم بالای 17 هست:)) یعنی ترم آخریه میتونم معدل خوب بگیرم؟

.

.

خب درس و دانشگاه بیخیال

از نظر من که شمارش معکوس تموم شدن سال 1400 شروع شده

امروز 9 بهمنه

دقیق تر بخوام بگم 50 روز تا سال نو باقیمونده

باید حواسمون جمع کنیم 

یادته اول امسال چه هدفایی توی سرت بود؟

هدفات کجای مسیرن؟ تو کجای مسیری؟

این جمله  EXITO MAG  که امروز خوندم خیلی به دلم نشست

بذارید اینجا هم بنویسم شاید یکی داشت رد میشد خوند یه تحولی توی زندگیش به وجود اومد:

<< حسی که قراره توی سال 1401 تجربه کنی

می تونه خیلی باب میلت باشه!

فقط کافیه این چند وقتی که مونده  تموم تمرکزت  رو بذاری روی زندگیت و به هرچیزی که از مسیر دورت می کنه ، "نه بگی" ،

اصلا  گم و گور شو! بذار همه بگن کم پیدا شدی...

کارایی که باید برای حس خوب سال بعدت انجام بدی رو بذار بالای بالای لیست.بذارشون اولویتت >>


نشستم روی یه برگه تموووم کارایی که دوست دارم تا آخر امسال انجامشون بدم نوشتم

همه ی کارای نصفه و نیمه که باقی مونده

همه ی دوره هایی که رفتم و جزوه هاشون نصفه نیمه است

جایی که از خودم انتظار دارم باشم دقیقا توی روز 29 اسفند 1400

میخوام آخر امسال خوب تموم کنم تا سال 1401 با حس و حال خوب شروع کنم 

بیاید همه باهم همراه بشیم

آماده این؟

فکرکن اگه یه کار کوچولو رو تا آخر امسال هرروز انجام بدی میشه 50 بار اگه هرروز 1درصد در نظر بگیریم تو 50 درصد پیشرفت کردی

حتی اگه نیم درصد هم در نظر بگیریم میشه 25 درصد پیشرفت

و این فوق العادس      

من اولین نفر آمادگیمو اعلام می  کنم 

                   


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد