دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

روز اول چالش

خب خب خب 

روز اول چالش چگونه گذشت؟؟

من روزها رو اینجوری در نظر میگیرم که شروعش از ساعت ۱۲شب روز قبل تا ساعت ۱۲شب روز بعد که بشه یه ۲۴ ساعت.

یعنی ساعت شد ۱۲ و یک دقیقه دیگه هرچی برم سرگوشی جزو روز بعد حساب میشه.

روز اول از ساعت ۱۲ شب پنجشنبه تا ۱۲ شب جمعه شد.

برای حساب ساعتها هم که همونطور که گفتم از برنامه Quality Time استفاده میکنم.از playstore میتونید دانلودش کنید‌.

خب بریم گزارش روز اول بدم.

#روز_اول_چالش میزان استفادم

 از برنامه اینستاگرام 2 ساعت و 34 دقیقه 

و میزان کار با گوشی در کل 5ساعت و 28دقیقه بود

 به خودم تبریک میگم برای کاهش چشمگیر اینستاگرام✌

بهترین راهکار امروز این بود که سعی کردم بلافاصله که بیکار میشم سراغ گوشی نرم.

تا درودی دیگر بدرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد