دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

روز سوم چالش

سلام

امروز ۳ ، ۴تا اپیزود اول پادکست جافکری حین آشپزی گوش میکردم باعث شد بعد از مدت ها یکم بیشتر به خودم بیام و هدفمندتر بشم و نشستم یه سری اهداف ۵ساله و ۱۰ ساله نوشتم که تعیین کردن مسیر رسیدن بهشون بهم انگیزه میده‌.

البته دیروز هم بالاخره نشستم یه فیلمی  که ذخیره کرده بودم و مربوط به لایوی که حدود ۷ یا ۸ ماه قبل برگزار شده بود و درباره هدف و برنامه ریری بود دیدم و یادداشت برداری کردم.

مرور مطالب قبلی هدف و برنامه ریزی و خلاصه جمعا همه این کارها ، امروز این نیرو بهم داد و فکر میکنم بعد از ۲ ماه یه قدم موثر خوب برداشتم و از این بابت خوشحالم.

امروز صبح اینستا پاک کردم و شب نصب کردم و مجموع ساعت استفاده #روز_سوم_چالش  از اینستاگرام ١ساعت و ٤٥ دقیقه بود و مجموع ساعت کلی کار با گوشی هم شد ٦ساعت و ٢٨ دقیقه‌.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد