دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

اگه میخوای...

سلام

برای دومین بار در عمرم، دیروز صبح رفتم نماز عید فطر خوندم خیلی حس خوبی داشتم و تمام دعام اینه خدایا کمک کن مراقبت های ماه رمضان بتونم همیشگی حفظش کنم....

یه سری راهکارهای خیلی جالب چند روز پیش خوندم که تصمیم گرفتم بیام اینجا هم بنویسمشون شاید کسی با خوندنشون تونست دردی از زندگیش دوا کنه و به یادگار هم برای خودم بمونه....

نوشته بود:

+ اگه میخوای حالت بهتر شه ، "ورزش کن"

+ اگه میخوای ذهنت مرتب شه ،  "مدیتیشن کن"

+ اگه میخوای جهان رو درک کنی، "کتاب بخون"

+ اگه میخوای به بقیه کمک کنی، "اول به خودت کمک کن"

+ اگه میخوای زودتر یاد بگیری، "ازش لذت ببر"


واقعا قابل تامله

باشد که به کارتان بیاید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد