دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

اندر احوالات امروز

امروز رفتم کتابخونه، در نتیجه صبح تا ظهر خیلی خیلی مفیدتر از روزهای دیگه گذشت؛

و من پشیمون شدم که چرا روزهای قبل از خودم دریغ کرده بودم و زمانم هدر داده بودم...

دیگه اینکه امروز زنگ زدم به استادِ درسِ اختیاری که به صورت معرفی به استاد برداشتم ،خیلی قشنگ حرف زد و کمال همکاری نشون داد بهم...خدا خیرش بده حداقل تا حدودی خیالم از این بابت راحت شد و آرامش گرفتم

آدم تا میتونه خیرش به بقیه برسه چرا شَرِش برسه؟

اگرچه به قول جناب سعدی باید به بعضی ها گفت :

 مرا به خیر تو امید نیست، شَر مرسان...


یکی از تصمیمات امسالم خوندن روزی  حداقل ۱۰ صفحه کتاب بوده ، میزان موفقیتم تا حالا میتونم بگم حدود ۸۰ درصد....تموم تلاشم میکنم که به بالای ۹۰ الی ۹۵ درصد اجرا برسونم  و مهم تر از اون حفظش کنم :))

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 23:12 https://travisbickle1.blogsky.com/

چرا کتاب رو حفظ بکنی؟

شاید اشتباه منظورم رسوندم چون منظورم حفظ کردن کتاب نبود،
منظورم این بود که بتونم این روند حفظ کنم و به خودم عادت بدم که هرروز حداقل 10 صفحه کتاب بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد