دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

امتحان+لاغری

بالاخره یه برنامه تغذیه ای گرفتم و  چند روزه دارم باهاش کلنجار میرم.

درسته ۱۰۰ درصد عینش اجرا نکردم اما دارم می فهمم ایراد های کارم کجا بوده و چه عادت های غلط تغذیه ای داشتم....

وای خدایا یعنی میشه تا آخر تابستون حداقل ۴، ۵ کیلو کم کنم؟؟


یکی از امتحانام آخر این هفته است،

جزوه ترم قبل استاد که خودم باهاش داشتم+ جزوه این ترمش که گرفتم +جزوه دو ترم قبل همین استاد که یکی از دوستام خیلی خوب نوشته +جزوه یه استاد دیگه که همین درس میده گذاشتم کنار هم و دارم باهم میخونم و تااااازه میفهمم چی به چیه!!!

خیلی جالبه که هیچکدوم به تنهایی کامل نیستن!!!همه در کنار هم باید باشن!

یعنی خودِ همین استادی که ۳تا جزوه ازش دارم همشون باهم فرق دارن! نه توی جزئیات، فرق های کلییی ....

فقط مسئله ای که هست اینجور خوندن، سرعتم کند کرده

اما منم درست نمی شینم بخونم،نمیدونم چم شده که مثل قبل نمیتونم درس بخونم

انگیزم فقط اینه که بالاخره تموم میشه

بالاخره تمووووم میشه این ۶ واحد و باید پاس کنم‌....


جهت پاس شدن همممه ی دانشجویان در این روزهای امتحانی صلواااات محمدی پسند بفرست....

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد