دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

دل نوشته های گُل گُلی

روزانه های زندگی من

تغییر

به استوری ها و پست های دوستای قدیمیم نگاه میکنم و به فکر میرم...‌

به این فکر میکنم که من تغییر کردم یا اون ها؟

یعنی این تغییرات مربوط به این سالهایی که دیگه ندیدمشون و راهمون جدا شده؟

یا قبلا هم بود و من نمی دیدم؟؟

اون موقع خودِ خودشون بودن یا حالا؟

یعنی طی این سالها چه اتفاقاتی براشون افتاده؟

نمیدونم 

ولی هرچی که هست

درکش برام سخته

شاید ترجیح میدادم آخرین تصویری که ازشون داشتم همونطور بمونه 

من این آدم های الان نمیشناسم

انگار اصلا هیچوقت نمیشناختمشون

عکس و فیلم از تولدش گذاشته بود

پیام های تبریک دیگران  یک به یک میخواندم اما دست و دلم به کامنت گذاشتن نمی‌رفت...

با خودم زمزمه میکنم آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

از دلم برنمیاد

پس بر دلش نمیشینه!

و

اینگونه برنامه را بسته و بیرون می آییم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد